Pass up good for great!

Det är ett tema just nu känner jag – att vara beredd att passa för det som är bra för att istället ta det som är fantastiskt. I helgen fick jag en stark känsla av att jag fyllt min kalender  med en massa bra saker. Men det är så många bra saker så att det finns inte plats för det som är fantastiskt, det spontana, det riktigt nervpirrande, utmanande, potentiellt utvecklande. Det är så lätt att landa i det som jag gör bra – hålla mig inom min bekväma zon. Ibland är det skönt att stanna upp och vara där men just nu behöver jag göra plats känner jag. Det behöver finnas lite mer utrymme för det som är fantastiskt!

Kommentera

