Söker efter hjälp

Det börjar bli dags att summera ett händelserikt år fullt av nya initiativ. Under hösten har det gått upp för mig att jag behöver hjälp – behöver få in fler personer i min verksamhet. Delad glädje är dessutom dubbel glädje 🙂

Jag sitter på ett par affärskoncept som jag är beredd att dela med mig av till en eller flera personer som kan lägga 5-10 timmar i veckan på att jobba med mig.

Välbefinnande.nu vill utveckla Aloe Vera försäljningen och har utvecklat ett koncept för caféer. Jag behöver hjälp med att boka in möten med caféerna, att skapa intresse för produkten – du behöver inte sälja in produkterna (det är jag väldigt bra på). Jag behöver hjälp med administration av denna verksamhet.

Det är mitt mål under 2012 att göra Välbefinnande.nu till en verksamhet med en stabil bas i Malmö och att företagets administration sköts på ett sätt som frigör min tid.

Vill du vara med eller känner du någon som kan passa för uppdraget?
Hör då av dig till mig!

Kommentera

